31 Ocak 2020 Cuma

Dikkat Güçlendirme Seti

Bilinçli ebeveynler olarak her biriniz çocuğunuz için daha mutlu ve verimli bir çocukluk dönemi ile başarılı, sağlıklı ve donanımlı bir gelecek hayal edersiniz. Bu amaçla ilk aylardan itibaren onun için en doğru seçimleri yapmaya özen gösterirsiniz. Eğlenirken öğrenmeyi mümkün kılan etkinlikler, ebeveynlik tecrübenizde en çok işinize yarayacak araçlar arasında yer alır.
İlkadım Eğitim Seti
Uzman çocuk gelişimciler ile çocuk psikologları tarafından özenle hazırlanan İlkadım 2-3 yaş eğitim seti, zengin içeriği sayesinde çocuklarınızla birlikte harika zamanlara imza atmanızı sağlar. Zihinsel gelişim ve dikkat güçlendirme konularında 24-48 ay arası çocuklarınızı kusursuz bir biçimde destekleyen İlkadım dikkat güçlendirme seti ile çocuklarınız öğrenmenin ve eğlenmenin, siz de çocuğunuzla kaliteli vakit geçirmenin keyfini sonuna kadar sürebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder